petek, 12. julij 2013

Od Itake do Kefalonije



 Četrtek 11.julij

Kako so naši vtisi odvisni od doživetij. Letos mi Itaka ne bo ostala v tako lepem spominu kot lani….Zdaj vem, da sem lansko »sliko« idealiziral. Seveda je lepo pripluti sem, a kdo ve…morda je v bližnjem Frikasu lahko ravno tako zanimivo…

Oskrbiva se še in zapuščava Itako. V stiku sem s prijateljem Janezom Polajnarjem, ki mi kot vedno, če ga pokličem prijazno razloži vremensko situacijo in možen razvoj za naprej. Pomiri me z razlago, padca pritiska. Hvala Janč, kot vedno!

Izplujeva, Najprej pričakovano motorirava, veter imava v čelo, kolikor ga seveda je (pri trm mislim na veter seveda…čela je vsekakor čedalje več, ha ha…).  Uživava ob pogledih na nešteto prekrasnih plaž, ki so na tem delu Itake….a takih pogledov sva pravzaprav že vajena. Tu je to nekaj normalnega. Izbereva eno od njih tudi zase, kot pavzo na poti, uživanje v »smaragdni vodi«, poležavanje na njenih belih klamenčkih…

Nadaljujeva s plovbo. Malo po četrti uri sva na jugu Itake. Dobiva severozahodni veter iz kanala med Kefalonijo in Itako….pravzaprav je v tem kanalu že vse belo….klasična popoldanska scena tu. S polnim glavnim jadrom in malo skrajšano genovo spet letiva kot hudič….Popoldansko jadranje tu v Ionskem delu Grčije izgleda tako, kot bi te nekdo »s fračo ustrelil v rit« in nato letiš kot »sneta sekira«….in gre gre gre….pod 6 vozlov ne gre. Vse okoli tebe je pa belo, razpenjeno…tako pač je.
Barka pa leti leti leti....
Pristaneva na jugo vzhodu Kefalonije, v luki Poros! Za naslednji dan načrtujeva izlet v notranjost!
 
Luka Poros!

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar