sreda, 26. junij 2013

Dugi otok - Vis (Komiža)

Jutranji skok v vodo, zajtrk, kavica s prijatelji, malo klepeta, in še eno pivce in že si mahamo v slovo...

Jadrnica "Marina"

Izplujeva ob dvanajstih. Današnja etapa je: Dugi otok - Vis. V Komiži se bom kljub vsemu odjavil, da ne bi bilo kakšni problemov. Res da bo Hrvaška čez nekaj dni v EU, a zdaj še ni.
Danes imava na razpolago tipični maestral, ki se hitro preusmeri v močan severozahodnik, kot posledica krepitve greben anticiklona. Jadrava odlično, dolgo časa s hitrostjo 7 vozlov. Hitrost rabiva. Danes je pred nama nova »porcija skoraj 90 milj. Jasno je, da močan NW veter prinese visoko morje. In sva ga kmalu tudi res deležna. Pogled nazaj je naredil suho grlo, kepo v želodcu in »stisnil rinček«, ha ha. Če sem še včeraj omenjal srebrno in zlato morje, je pa za opis današnjih pogojev primeren zgolj izraz »svinjsko« morje. Za krmo ni bil val, za krmo je bil »zid«. Vrhovi valov so se podirali v eno. Pogled v okolici je dajal občutek zimsko pokrajine, saj je bilo vse belo od razpenjenih valov…

Kapitanov kotiček z navigacijo v samotnih nočeh...
Šestdeset milj sva prejadrala. Severozahodnik, ki je »vlekel« do devetih zvečer, je po kratki pavzi zamenjal NE veter in začela se je druga etapa današnjega rodea po visokem morju. Daleč zunaj, kot sva bila, sva seveda spet »pokasirala« visok val, zdaj v bok. In sledila je noč, polna prelivanja Morja preko barke in skrbi, da se ne bodo razmere še poslabšale…

Ob 4:30 zjutraj sem vesel, da pred sabo vidim Komižo. Privežem se na prvo prosto bojo napišem še za blog in utrujen hitim spat.

3 komentarji:

1. Jao jao.. svaka čast, da si našel potem še voljo za tale sestavek.. sicer pa razumem, da ob Krašuljici in pivici želodček umirit za tipkami tut ni tko slabo :) Super za tale blog, hvala! Vaju pratimo u stopu :)

2. ...se vidi da si se šolal pri profesionalcu, haha, je zanimivo branje(da ostanem nevtralen).:-))
    pozdrav, dare

3. Živijo. Vidm, da sta tole ornk zastavila, dolgcajt vama pa na barki itak nikol ne more bit ...
    Super blog.
    Uživajta še naprej, srečno, pa dobro morje.